maandag 16 mei 2016

Is mijn blog wel goed?

Lotje (15) een vriendin van mij uit mijn klas heeft mijn blog een paar weken geleden beoordeeld en het was niet zo goed...
Ze zei dat als ik het meer personele en langere berichten zou moeten schrijven want dat zou leuker zijn. Ze zei ook dat ik meer plaatjes moet plaatsen.

Ik vind lange berichten schrijven heel moeilijk. Zo als jullie het al weten ik ben in 2015 van Brazilië naar Nederland verhuisd. Mijn Nederlands is ook niet perfect, maar bijna niemands Nederlands is perfect. Het gaat steeds wel beter met mijn Nederlands maar ik vind het nog steeds moeilijk.

Ik heb geprobeerd om langere berichten te gaan schrijven over mijn leven want dat is de thema van het blog. Bij elk bericht heb ik nu plaatjes bij gezet en ik heb ook berichten over plaatjes gedaan.

Ik hoop dat nu mijn blog interessanter is geworden!

xxx Maria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten