donderdag 12 mei 2016

Dieren<3

Ik ga jullie nu steeds meer persoonlijke dingen vertellen en nu wil ik over dieren praten.
Dus, ik vind dat dieren altijd bijzonder zijn ook al heb je ze al gezien of heb je d' er een... maak niet uit! Altijd bijzonder!
Dieren zijn mooi, het is gewoon magie.
Een van mijn favoriete dingen op onze planeet is de natuur, en dus ook dieren.

Ik eet geen kip, niet veel vlees en soms wel vis dus ik ben niet vegetarisch. Dat wilde ik best wel zijn maar niemand in mijn familie is dat, dus het zou moeilijk zijn om dat dan alleen vol te houden.
Het is wel zielig voor de dieren die al worden geboren om dood te gaan vind ik. Sommige worden slecht behandeld. Meestal zijn dat kippen dat is een van de reden waarom ik ze niet eet.

Het is wel raar dat ik heel erg bang voor haaien ben. Haaien zijn ook dieren maar ik vind ze ook heel cool, sterk en mooi. Ik ben het meest bang voor "The Great White Shark" ook al zijn ze niet echt great, dat is de witte haai in het Nederlands.
Ik ben wel heel bang maar dat weerhoud me niet van zwemmen. Gelukkig!

Dat is ook een goeie tip voor mensen die bang voor iets zijn: bang zijn is normaal maar als die angst jou weerhoud dan moet je aan iets anders denken of het gewoon doen. Want anders is het niet leuk en ook niet gezond om iets niet te doen vanwege angst.
Als je je angst wilt delen dan mag je dat natuurlijk als opmerking achter laten. Ik ga ze allemaal lezen en als iemand nog een tip wilt dan zeg je dat maar ook hier beneden alvast.






xxxxx Maria de dieren lovverrr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten